min vigselring är hittad..♥ är gift igen..;)

I onsdags förra veckan tappade jag bort min vigselring :(, den hade åkt ur plånboken (märkte det när jag var på väg till bussen och skulle ta på mig den). Ringde dagen efter till jobbet (iom var hemma med Pauline) då hade ingen sett den. Så i måndags ringde jag till tvätten på jobb och till städerskan som städar hos oss..ingen ring någon stans.
Ringde på i tisdags och i onsdags..fortfarande ingen ring :( och jag pratade med en min kollega som jag hade jobbat med på eftermidagen så sa hon att dr S hittade en ring i de skåpet som han hade..och det var min ring, så när jag träffar honom nästa gång så ska jag ge honom en puss.
Så nu ska ringen vara hemma på vardagarna....när jag jobbar..

och inte nog med det så fick jag tillbaka min mobil..denna gång tog det bara en vecka att laga den??!! (simkortet låser sig) så nu får vi se hur länge detta varar (har uppdaterat, komplett återställning av mjukvara, rengjort batterikontakterna m.m) och enligt dem så ska telefonen fungerar utan anmärkning efter uppdatering.??!!

// edita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0