SSNNÖÖÖÖ♥♥HELG

OJJJ..två veckor har redan susat förbi...
Helgen är över, Mats har varit på kick off i båstad med jobbet och jag har varit själv och haft det gott och mysit med mina små ♥:an.
Shoppat har vi gjort..lite..Vi gick in till Din sko och tittade lite så hittade Morgan jätte coola skor när våren är på språng ;) och så såg jag jättesöta snikers till lillsessan, dessa skor har hon spatserat med hela helgen :)



  bus på gång :)

Fick inte mycket sömn i natt hade två som låg brevid mig i sängen...och ja de ligger inte still, men på morgonen var Morgan och jag (förståss) sugna på lite nybakade scones, roffade ihop så hade vi en lång frukost. Medans vi satt och åt så började det snöa och det kom mer och mer tillslut kläde vi på oss och fram med pulkorna..man vet inte om snön stannar..

     

//edita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0