uppdat.....

Fixat och donat hela helgen, med påskpynt och ris. Pauline har haft feber fredags kväll och lördag natt inget mer sedan. Idag var vi hos svärisarna och fikade, skrev ut ett foto på mig och Mats (bröllopet) som jag ska ha upp i trappan med våra barn runt om..efter det var vi och köpte jord och penséer fint ska det vara i blomlådorna och stält ut påskris med fjädrar vid dörren. Jättefint blev det. När jag var klar så visade jag blommorna för Pauline och hon sa ooauu, då är det fint tycker hon. Bilder kommer sedan...

Pauline pratar som bara den, nu (för någon vecka sedan)kan hon alla namnen på barnen på förskolan. tre ords meningar, mamma inte gott ex. Duktig liten tjej. vekovisan sjunger hon och pippi långstrump älskar hon och lilla katt, pisse (imse vimse spindel). Lila kan hon säga (ilja) det är nog hennes favvofärg, vill alltid ha den pennan när hon ska rita, grrö-grön, båå-blå, jrosa-rosa. Och allt är bara hennes...mamma, månen osv.

Lite tv mys med mannen....♥
sist men inte minst så fick Morgan och Pauline en liten kusin Vincent (26/3)
// edita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0