regn och åter regn...

Det har regnat sedan lite efter 12..usch inget kul alls.  De sägs att de kan komma snöblandat regn i kväll eller i morgon, vill att våren ska komma.

Lillis sover som en stock och det är inte konstigt för att i natt har hon varit makalös, varannan timme till och med varannan halvtimme, men på ca 1 vecka ha det kommit nya tänder i överkäken (4 tänder)..så är det fler på gång??? iom att hon håller på så. Hennes mage är med knepig??
Men jag har piggnat till nu var lite trött tidigare, men kunde inte vila.

Lämnade Morgan på förskolan tog bussen enkel 2 som han säger (buss nr 2, går två bussar 22 och 2 till stan) och den ändra är då dubbeltvåan. Sötnöten. Denna vecka har jag lämnat honom och Mats fått hämta honom på förskolan.
Han är lite lungnare nu han har bott in sig, men som han sa i måndags när vi tog bussen att jag vill inte söka nytt jobb, men jag vill gå på Ödåkras Lek och Lär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0