flyttnojja....Pauline och Morgan..

Vi börjar med i söndags, tog jag bort julen. 
Pauline vänder sig konstant, så nu är det ingen favorit och ligga på rygg och så har hon börjat med att jollra på riktigt nu, så som dada och lalala låter jätterolig och hon pratar med personerna i tven så pratar hon med dem, lalala, dadada och med en själv så klart. När hon ligger på golvet så hasar hon sig bakåt och kör en 360 för att försöka ta sig fram eller nå sina leksaker, så i dag när hon låg på golvet (rygg) så tog hon i med fötterna så hasade hon sig fram, men om hon kunde göra det när hon ligger på mage, men det kommer det med :). Hon är väldigt mammig och det är väll både på gott och ont..Och den äldre har kommit in i den perioden igen med att han vill kramas och gosas mycket och det tycker jag är så härligt, men han har börjat och tycka att det är svårt att somna själv i sin säng hoppas att det bara är en fas det med, han är så go mot sin lillasyster men sällan blir det några tjuv nyp. 
Idag sa han till mig att; mamma nu har jag blivit mycket större, har jag inte det mamma?? med ett jätte leende. Min underbara kille.

Så igår var det visining igen, 12 stycken har varit här och tittat och ingen ville ha denna, så vi hoppades på att någon skulle nappa. Det gjorde det..2 av 3 var intresserade men 1 sa ja direkt, så vi får höra på torsdag vilken det blir eller om det blir hon som sa ja på plats, då behöver vi inte ta bort diskmaskinen, för den ville hon ha och tapetsera ena väggen i köket iom att hon ville måla den istället. På torsdag får vi reda på vem det är som tar över denna lägenhet.

Mats köpte några flyttlådor i går, så idag har jag packat ner mina tallrikar, finbestick och finglas i lådor, man har fått lite flyttnojja nu, har inte så mycket papper, så jag ska be min svärmor att hon sparar alla tidningspapper till oss, så jag kan packa ner mer, hade tänkt fortsätta med skåpet vid kylen.

Nä nu ska jag slappa framför tven och titta och drägla för bygglovs Matte är på tven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0