FREDAG...WWEEII

I går gick det jättebra för Pauline ändå att jag var där. De hade fruktstund och jag satt bakom och observerade, hon satt fint på sin stol (mini stol) och åt sin banan och ville bjuda flickan brevid, men flickan var inte så intreserad av Paulines banan (hade en egen frukt). När hon var klar tultade hon runt och helt plöstligt fick hon syn på mig, kom till mig och mös lite sedan fick hon syn på leksakerna. Efter det så gick de ut på gården och jag skulle gå en runda (45 min skulle jag vara tillbaka och hämta henne), strosade runt i Ödåkra, tur att det var fint väder... Mats och Morgan lämnade Pauline på förskolan. Hon ska vara på förskolan helt själv i dag (Morgan ledig fredagar), så Morgan och Mats åkte hem till farmor och åt goe frukost.

Mats intervju gick bra så nu håller vi tummarna att det ska gå vägen...

ne nu ska jag ha fredasmys med mina killar Pauline somnade för två timmar sedan och i morgon ska det göras paj till kräftskivan i morgon.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0