underbara morgon.

Vaknade i morse av att någon tittade på mig, när jag öppnade ögonen hade min lilla sessa väldens största leende på sina puss läppar, då tänkte jag att denna dag kommer att gå bra.

Länmade Morgan på förskolan. Det gick lite bättre i dag, vill inte riktigt gå till förskolan vill vara hemma med mig och lillasyster.
Jag och Pauline gick en annan väg hem(lite längre). Väl hemma plockade jag undan och städade, hämtade Morgan på förskolan.

Svärmor fick passa barnen medans vi var på banken (hade en tid där i dag).
Vi fick lånet..jippi..så nu har vi vårt lilla hus (radhus) i Ödåkra. De radhuset vi tittade på för ca 3 veckor sedan,
 Äntligen.

Kram







Kommentarer
Postat av: emma

jag hoppas verkligen för er skull att ni kommer trivas i lilla Ödåkra :) det är så hemma att vara där :)

jag hoppas också att jag och kalle snart kan bo i en liten mysig stuga nånstans :)

kram!! emma

2010-10-12 @ 00:28:47
URL: http://thebillyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0