vacc. för lilla Pauline..

Det är så tråkigt och lämmna Morgan på dagis han blir så fruktansvärt ledsen, vissa dagar går det lite bättre och andra dagar vill jag bara ta med honom hem, men när han inte ska till dagis vill han dit.
Jag vet att det kommer att gå över..men när...det har pågått ett tag nu.

Man har hunit med mycket, Pauline har vaccinerat sig och det gick hur bra som helst, duktig tjej jag har,
röjt undan, dammat, damsugit, tvättat.

Och så fyller min Sanna 30 år i dag. Ett stort GRATTIS till dig.

Så snart ska vi och köpa doppresent till lilla Olivia som ska döpas på lördag och vi är gudisarna
och så är det kalas med, svärmor fyller år.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0