snö..weeeii.

Det snöar vad det är mysigt.

Så var man hos bm för efter kontroll, allt var bra och vi pratade om förlossningen och lite där till.

Strosade i stan köpte body med krage till Paulines dop klänning och strumpebyxor med ankstjärt i större storlek (62/68), skulle köpa ett par till Olivia men viste inte om Lizette hade fått tag på några (fick inte tag på henne) och så köpte jag ben10 strumpor och star wars strumpor till Morgan (han blev jätteglad för dem).
När jag skulle amma Pauline så ringde Lizette och så berättade jag om strumpebyxorna. Hon hade inte hittat några, men jag hann inte gå tillbaka till affären, för jag skulle hämta Morgan på förskolan.
Hämtade Morgan på lekparken. Vi var där en stund för Morgan ville gunga lite till, det var så fint väder, men man såg den gråa himlen som var bakom oss.

Sedan när Mats kom hem från jobbet så skulle jag och Lotta (Morgan följde med) köpa ingrdienserna, kaffe, läsk och te till dopet och på onsdag ska vi träffa prästen. Det är inte samma präst som döpte Morgan, men jag hoppas att det kommer att gå bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0