kokostoppar...och snööö

Det snöar jättemycket nu, helt vitt på marken...me like.



(taget på balkongen)

Mojje hjälpte mig med kokostopparna och de blev jättefina, fick ha dem lite längre än 10 min som det stod på receptet. Jag och Mojje blev jättenöjda med dem.

Så i morgon ska Morgan med sin förskola till fredriksdal,de skulle ha matsäck med sig så jag har kokat pasta och så får han köttbullar till det (valt det själv) så får han lite gurka och tomater det tycker han är gott.
De har samling redan kl 8.30 och så går de kl 8.45. Morgan sa att jag inte fick mata Pauline, så vi inte kommer försent. Han kommer alldrig att glömma detta, som hände förra gången, men om vi kommer försent så kan vi ju hälsa på på ditt jobb sa han ♥.  Han gillar mitt jobb. Han ska bli doktor säger han, om han inte ska bli brandman eller polis.

Idag var Pauline så arg när hon låg i babygymet, hon ville få bort babygymet, hon lyfte den. Hon är så otroligt stark, inte nog med det, så har hon hittat sina fötter och när hon ligger ner ta hon sig upp i bukläge, men hon har inte vänt sig från rygg till mage änn..hon är på god väg ialla fall. Hon är en riktig kelgris, hon älskar att mysa och  hon låter som chewebaka (stavfel???). Flinar och flörtar gör hon med alla förutom min storasyster Silvana, jo på avstånd men inte i hennes knä eller famn (det kommer sedan). Greppar tag i allt och när hon ligger på mage så sträcker hon efter sina saker och ta dem. Den här åldern(månaden) är så rolig tycker jag, det händer så mycket, nya saker var dag.

nä nu ska jag gå och lägga mig..
god natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0