....

Från onsdag till fredag var vi hos min mamma (Jag, Morgan och Pauline) och onsdags kvällen var jag hos Sanna på klädparty (house of lola). Har inte haft tid att skriva i min blogg..och så har hela helgen gått med raket fart.
Hade Micke Lizette och lilla Olivia på 3 rätters och så mycket bättre (tv4).
Söndagen var det stek hos svärisarna.

Har länmat Morgan på förskolan, och som vanligt ville han inte dit, höll på här hela morgonen och till slut efter mycket prat och så..så tog han på sig och vi gick. När vi väl kom fram skulle han vända hem, men han följde med i alla fall. Sena var vi, jag öppnade dörren och där var Morgans favvo fröken. Det är en sådan dag sa jag så hon tog Morgan och pratade om hur det var hos mormor och morfar, så det gick bra. Han kramade mig och sa vi ses sedan. Det blev ingen utv. samtal iom för kort med folk så vi ska ta det nästa vecka på onsdag morgon.

Så nu ska jag klä på både mig och Pauline, jag ska ner till bm på en efterkontroll.

hörs sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0