advents fint..

Nu är det fint i mina fönster med stakar, koner och stjärnor är uppe. Tar tomtarna senare.
Morgan blir så glad när han fick se sin stjärna i fönstret..snart kommer tomten sa han ♥♥.



Jag, Morgan och Pauline var på väla och köpte det sista till dukningen och jag, Lotta, Morgan och Pauline (Mats var hos tandläkaren) har dukat och gjort fint inför i morgon, vi kunde ta lokalen tidigare och det känns skönt, så slipper man stressen i morgon. När vi kom hem så bakade jag de två rulltårtorna. Hoppas det går bra med allt. Håller tummar och tår.

Det var 160 stycken som var intresserade av vår lägenhet och den som hade mest antal dagar var 12100 dagar det är över 33 år..så på tisdag ska några komma och titta på vår lägenhet kl 11.

nä nu ska jag fortsätta och titta på tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0