Mys fredag..

Idag har man städat och pyntat inför påsken (har fått hjälp av mina goa killar) det är så härligt med påsk, närmare till vår och sommaren.
Nu medans jag sitter här vid datorn så sparkar Myran förfullt, få ändra sittställning, de riktiga sparkarna som jag kände ordentligt var förra fredagen. Jag hade mina händer på magen och fick en jätte spark rakt upp på handflatan härligt så nu kan man säga att Myran är vaken =) medans den andra ligger och sover förfullt.

Morgan har varit dålig sedan i Lördags natt, började med hög feber och krupp liknande hosta. Han har inte varit på dagis denna vecka, men han är på bättrings väg.
Det är så tråkigt när ens barn är sjuka.


Nä vidare till soffan och titta på let´s dance.

 tok Loppan.

och påskriset som Morgan hjälpte mig med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0