ultraljud.

Var på ultraljud i dag det var så underbart och se att allt är som det ska, han mätte huvud och kropp och så lyssnade vi på hjärtat och flödet i navelsträngen. Vi ska göra ultraljud nu framöver tills bebisen kommer och min läkare tyckte att jag inte ska gå över tiden, så om inte bebisen är kommen v 40 så sätter det igång mig. Jag berättade för honom att jag inte riktig kommer bra överäns med BM och att jag går hos Linda på Najaden. Han tyckte att det var jättebra att jag berättade det och det gick hur bra som helst att gå hos Linda och ändå har honom som dr. Så nästa gång jag ska träffa dr, är om 10 dagar för ytterligare kontroll(tillväxt kontroll). Och inte nog med det så träffade jag Linda i går och berättade hur jag kännde och så hon förstod diret, behövde liksom inte säga något utan att hon sa detta ordnar vi. När bebisen är kommen så ska vi ha extra kontroll på bebisen så som vi hade med Morgan. Det är en sådan lättnad. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0