så har man......

så har man varit på ultraljud fostervattnet var bra, hjärtat såg bra ut, Myran väger ca 2800g, men lilla Myran satt med rumpan nedåt ( såg något som inte såg likadant ut när jag väntade Morgan :) ), så min läkare har skickat en remiss till lasarettet så nu väntas det att de ska försöka vända Myran så huvudet är nedåt och det måste ske denna vecka, de måste göras innan Myran fixerar sig. Om inte det skulle fungera så blir det ett snitt i stället. Det kändes lite konstigt, blev lite paff, men så lätt ska vi inte ha med den 3:e.. eller???? Sedan på onsdag ska jag till BM och imorgon ska Mojje klippa sig hos frissan, han ska vara fin nu tills på lördag vi ska på 60års kalas (för min manmma). Så det var allt för denna dag.... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0