Lilla Olivia...

Var hos barnmorskan 7/6, allt var bra mitt blodtryck 110/65, fundus mått 33 cm och Myrans hjärtljud låg på 145-150 . Det är nu 7 veckor kvar..är lite orolig nu. Vi kommer att göra ultraljud nu fram över och det känns tryggt, men jag ska nog byta bm pga att det inte känns så bra med den barnmorskan jag har. Hoppas att det blir bättte sedan, så man slipper tänka på det också. Det räcker med det som snurrar i mitt huvud. Ringde och bokade tid till min gammla barnmorska och jag ska träffa henne i morgon och skriva in mig på Najaden (där hon arbetar nu)och så ska jag fråga henne om jag fortfarande kan göra ulj hos min Dr??? eller om jag ska gå till lasarettet och göra det???? Lördagen den 5/6 fick Micke och Lizette en liten Olivia. Och tre dagar efter fick jag träffa henne, jag var den första som fick träffa Olivia och jag är väldigt stolt över det. I onsdags träffade Morgan och Mats Olivia för första gången (jag var också med) Olivia fick sina presenter. Så nu väntar vi på vårt lilla myra..ska jobba denna vecka och nästa sedan går jag på semester och då hoppas vi på att det kommer en bebis.. Kram Kram Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0