härlig helg..

Idag fyller min lillebror Ivan år, har ringt och grattat honom. GRATTIS !! 

Vi har varit hund och husvakt i helgen. Svärföräldrarna har varit i Danmark på kalas.
Vi har grillat och haft det hur gott som helst, det är härligt med hus vill ha, vill ha ;) , Men vår tid kommer med, få se nu till vintern om det blir tomt eller ej, vi vet redan bestämt vilket hus vi vill ha.

Jag och Lotta var på bian i Lördags och såg sex in the cty 2  Samantha är min idol, skrattade så jag höll på och kissa på mig och så trodde jag att bebisen skulle ploppa ut.

Så nu sitter vi i vär lägenhet och ska snart gå och lägga oss, Morgan somnade på väg hem. Jag har bara denna vecka kvar att arbeta sedan har jag semester..härligt.

   clematism har blommat ut.
 försöker lära Morgan att cykla utan stöd hjul.
 



Och så firade vi vår bröllopsdag i torsdags och Mats hade varit och köpt dessa fina blommor till mig.
♥ Jag älskar dig ♥



God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0