Söndag

Idag är jag i vecka 38+0 inte så länge till nu :)
Helgen har varit jätte varm över 30 grader så i Lördags var jag, Morgan och Lotta på örby ängar, själv kunde jag inte bada men jag gick ut till knäna iallafall och Morgan trivdes som fisken i vattnet (till en början var han lite osäker).
Men som tur är hade vi Lotta som kunde gå längre ut i vattnet med Morgan.
  

Sedan på kvällen grillade vi på gröningen.
   

 Morgan fotograferar sig, han har kameran...

   och så såg vi kaniner (mamma och barn).

Och i dag var vi på babyproffsen och så hittade jag en jättesnygg skötväska. Den är i svart och ljusgråa cirklar.
Efter det var vi hos svärföräldrarna och grillade och Morgan badade.
  
 underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0