Lördag..

I dag ska jag och Morgan på loppis i Hishult med Lotta och svärmor och gammla mormor.
Vi gör detta varje år det har blivit som en sommar tradition.
Medans vi är där arbetar Mats och han tycker det är tråkigt för jag tror att han hade velat följa med.(Nää)


Från torsdag till fradag övernattade Morgan hos faster Lotta iom att vi skulle både till bm och till dr tidigt på morgonen.
Så igår var jag både hos barnmorskan och hos dr. Hjärtjuden var bra 139 (tidigt på morgonen bebin hade inte vaknat än) mitt blt 120/80 och magen 37,5 cm.
Efter det köpte vi frukostbullar och efter det åkte vi till dr. Vi gjorde ultljud och lyssnade på flödet i navelsträngen allt var bra. 
Än så länge ingen bebis om det inte sker något denna vecka så ska de sätta i gång mig på fredag och Morgan ska  bo hos svärmor och svärfar.

Medans vi flängde runt var Morgan och Lotta på stranden och sedan var vi hos svärmor och svärfar och grillade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0