lite överallt..

Förs och främst..Grattis storebror på din födelsedag.

Mats och Morgan körde mig ner till barnmorskan, medans jag var där så passade de på att titta på den stora kryssnings båten som låg i sundet. Barnmorskan klämde och kände på bebin, huvudet nedåt och rumpan uppåt, (men igår kväll låg bebin tvärsöver magen????) blodtrycket låg på 120/65, fundus mått 38 cm så det har inte ändrats sedan sist, men den har sjunkit. Hjärtslaget 145.

Sedan tog vi en glass vid The Tivoli och efter det åkte vi till gammel farmor och hälsade på. Tvättade vår sketna bil gjorde vi med.

Lotta rinde mig och undrade om vi skulle åka till center syd (ligger utanför Landskrona) och shoppa lite
Jag hittade toppar, något nytt plagg till bebin i gult (neutralt) och leksak till Morgan som är från syskonet.

  var och tvättade bilen och där fanns liten gunga.

 Mats tvättar bilen.

Kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0