Idag är det onsdag... i måndags fyllde jag hela 30 år. Nu är man med i klubben hahahaha. Jag hade inget speciellt den dagen, jag tänkte ha en fest i november i stället, men det var många som var här och firade mig och fick paket.
Jag fick tomas sabo armband av Mats och Morgan och frukost på sängen, sedan fick jag snö öronhängen, presentkort på väla och pengar. Mina talrikar som jag samlar på och blommor.

Så ni som trodde att det skulle komma en bebis på min födelsedag hade fel...haha 
Bebis vill också ha en egen dag.

På torsdag ska Morgan sova över hos sin faster Lotta och sedan på fradagen lämnar hon Morgan hos svärmor.
Jag och Mats ska först till Bm på fredagen tidigt, tidigt på morgonen och efter det ska jag (Mats följer med) till dr på en kontroll så hoppas vi att bebis kommer till helgen eller mån, tis.
Sedan kör han mig till svärmor.

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0