bebis??????

Ingen bebis än?????? var på ultraljud i fredags på lasarettet och diskutera ev igångsättning, men dr tyckte att vi skulle vänta, för att han trodde att det skulle komma självmant och om det inte skulle bli så blir jag igångsatt på torsdag.

Mogan har sovit över hos farmor och farfar i 2 nätter och han sov på ovanvåningen helt själv i den stora sängen (gästrummet). Det hade han själv bestämt att han skulle göra, han är en stor kille nu.

Vi hade velat fram och tillbaka med pojknamn Mats ville Hampus och jag ville Victor, men så idag kom Morgan på ett jättefint namn Oscar, jag blev helt såld när Morgan sa Oskar ska min lillebror heta.
Så nu är det bestämt..flicka Pauline och pojke Oscar ♥♥

Hjälper Lotta att slipa bordet.
   stort getingbo utanför förådet.

  hjälper farfar med jorden.

 

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0