Lördag.

I dag har vi varit hemma hos svärföräldrarna, jag har hjälpt svärmor med att färga håret och så hade vi köpt fika så vi fikade där.
Helt plöstligt var klockan mycket och så vi åt middag där också, så blev det efterrätt med , glass med hallon och blåbär. jättegott.
Som vanligt somnade Morgan på väg hem, vi kom knapt ut från Billesholm föränn han sov.
När vi kom hem så tog jag på Morgan pyamas och så, sa han godnatt och pinnade iväg till sin säng.

På Måndag är jag i v.14 det syns vekligen att jag är gravid och så ska jag träffa barnmorskan 15.30 har tagit flexledig från 1500.
Mats och Morgan möter mig där.
Nyfiken på vad hon ska säga????? har ine några frågor det är tredje graviditeten trots allt och man har varit med om det förr, kanske kommer det en fråga när man sitter där och pratar??vem vet.

Min lille kille ska ta den 2:a vaccinationen på måndag med, är lite nervös, sist gick det hur bra som helst. 
Jag jobbar så Mats få ta Morgan med till Bvc.

NÄÄ är trött och ska lägga mig nu.

Kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Piem

Va?! Är du gravid Credd?



GRATTIS till tusen!



Hälsa daddy cool också.



LOve Agge

2010-01-18 @ 11:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0