nytt ultraljud.

Imorgon ska vi få ett nytt ulj på grund av att förra ulj kunde den Dr inte se organen tydligt hon höll på i nästan 40 min och hela ultraljuds undersökningen brukar ta ca 30 min.
Hon (Dr) mätte huvudet 5 ggr och kroppen fler än 2 iallafall och låret några ggr. Hon fick inte det rätt på det med andra ord, omständig var hon. Lite lätt iritrera var både jag och Mats. Sedan på detta säger hon att hon ser bara två hjärt klaffar..
Mitt hjärta stannade, det snurrade i mitt huvud i 380.

Då undrar man om de kunde se Tildes alla organ redan vid v16+0 och inte Myrans i v18+2??!
Vad är problemet??

Man har varit orolig hela denna vecka och jag hoppas på att den Dr vi ska ha i morgon är bättre en den förra.

Vi håller våra tummar och tår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0