ultraljud nr 2.

Morgan har vara på dagis i dag, för att vi skulle på ultraljud (Morgan har sportlov).
Har varit nervös för detta nu sedan förra veckan och i morse pratade jag med en kollega till mig. Jag var så nervös för vad denna Dr skulle säga och se.
När jag kom dit så tog det inte många minuter innan Mats kom. Vi pratade lite grann och han var också nervös.
Vi blev väl mötta av doktorn som tog emot oss. Kändes bra helt enkelt.
Han var bättre än den förra Dr både med att förklara och visa.
Allt såg bra ut hjärtat hade de fyra kammarna och hjärtklaffarna. Vilken lättnad..pusst, kännes som en tung sten som släppte från bröstet.
Så fick vi se det i 3D. Det var otroligt att man kunde se allt så klart, som sakt helt otroligt.
Får scanna in bilden till datorn och sedan ska jag lägga in den i min blogg.

Många kramar
och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0