Mys Lördag.

Blev inte att jag skrev vidare igår, men Morgan somnade väldigt tidigt i går ca 17.30 och han sov hela natten. Morgan vaknade kl 7 och smög in försiktigt till vårt rum och kröp under mitt täcke och bara mös med mig och klappade på magen och pussade den (det är synd att man inte har kameran på plats när Morgan pussar och klappar på magen), åhh när kommer du ut lillasyster. Han tror sten hårt att han ska få en lillasyster men Morgan har inte riktigt bestämt vad bebisen ska heta, så vi kallar bebisen för myran.

Så nu strax kommer svärföräldrarna och vi har bjudit dem på middag och sen i kväll blir det melodifestival och OS.
Såg invigningen i förmiddags/middags och Foppa såg så ståltlig ut i sin fana och gud vad han är snygg.  Jag tror att det är mina graviditets hormoner som styr :) jag är helt galen i karar, tycker att varända kar är läcker.

Nä nu plingas det på dörren.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0