weeei....julafton i morgon.

Igår var vi i pulkbacken med Erik och hans mamma Maria. På väg dig höll vi på och bli påkörda av en bil. F*N var rädd och arg jag blev. Morgan och Erik hade jättekul och jag och Maria hade jättemyckt att prata om. Vi var ute tills våra fötter var helt iskalla (1 1/2 timme i -14 grader). Man var helt mör i kroppen på kvällen. Pauline sov hela natten från 18.45 till 7. Jag vaknade av att brösten var sprändfyllda, sedan hörde jag henne prata. Jag , Morgan och Pauline gick ner till stan köpte lite kläder till i morgon. Morgan ville ha en slips, hans slipsar är små så vi köpte en ny och så fick han en ny skjorta och ett par långkalsonger, som jag har letat efter hela hösten men de har varit slut överallt. Till Pauline en verka klänning med tyll och en body som han ska ha under. Morgan tyckte att klänningen var jättesöt. Morgan köpte en julklapp till Pauline. Sedan gick vi till Mac D och jag tog en bakad potatis. Mojje skulle missa och jag skulle byta på lillan. Medans vi stod där inne på wc, så är det någon som knackar på dörren och jag trodde att de knackar åt dörren brevid, efter 3:e gången så svarar jag och personen svarar om vi är klara snart med en arg röst. Efter ett litet tag gick vi ut och där stor en man med en sur blick. Jag sa att detta är en handikapps/ skötrums toalett. Blir man trött på folk. Men iallafall så i morgon är det julafton. God Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0