vad knepigt.......

Vad knepigt jag kan inte logga in mig på min blogg via datorn..?! Jag kan just nu bara logga in via mobilen. I alla fall...igår tog vi upp tomtarna och då passade jag på att rensa lite bland jullådorna av 7 lådor (2 stora och 5 små) blev det 4 lådor kvar (2 stora och 2 små). Inte fel det tycker jag, så nu får man plats nere i källaren. Sedan kläde vi den lilla plast granen, det blev bara den lilla. Hade velat ha en riktig gran, men jag tål inte den vanliga och då får vi köpa en kungsgran eller en silvergran men de är så stora och svårt med plats, hade en förra året och vi fick flytta på en massa möbler för att den skulle få plats och vi fick knappt själva plats, så som sagt tog vi den lilla granen. Få lägga in bilder sedan på den, när jag kan logga in i datorn. Nu har lill sessan vaknat. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0