visning..

Det var visning här i dag. Det var 5 sycken som kom, både äldre och i vår ålder.
De första två tackade nej (äldre par), de som var i vår ålder värkade vara intreserade. Hyresväden ska höra av sig på onsdag.
 
Ja ha..då kommer Mats hem om en liten stund. Han har börjat med att jobba skift igen (på en annan avd)och det tycker jag är tråkigt det var mysigt och ha honom hemma på kvällarna, men, men så nu får jag ha honom hemma varannan kväll och varannan morgon, men han arbetar inte helger men röda dagar jobbar han på, så på fredag borjar han kl 12 på dagen och slutar kl 6 på kvällen.

Då har Morgan jullov och jag och Morgan har mysat och Pauline med förståss.
Det är tänder på G, det är inte en utan två...där av att hon inte är som hon brukar. Feber, tuggar konstant, snorig. Hon har fruktansvärt ont, jag minns inte att Morgan var sådan, på honom märkte man bara att han fick lite feber. Men hon är ändå en glad liten sötnöt. Medans jag packade in svär föräldrarnas paket och mina föräldras paket, vände hon sig och denna gång såg jag det, sedan vände hon sig igen och då fick jag med det på ett kort, så efter 5 gånger så fick jag tillslut se att hon kan.

Imorgon ska jag och Morgan göra lite julgodis och ut i pulkbacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0