Pauline vände sig....

Pauline vände sig från rygg till mage.
Gick ut till köket och tillbaka då hade hon rullat över och var på golvet, jag stod vid dörren och hon tittade på mig och log, som om hon tänkte 'titta jag kunde' ungefär.
Sedan gjorde hon lika dant några timmar senare.
Om det var en engåns grej eller om det var något som skulle bestå vet jag inte, iså fall får vi ta ner henne ett hack i sängen.

Morgan var på förskolan i går och de fick ett fall till (maginfluensa) så när jag hämtade honom sa jag att han inte skulle komma som i dag.
Han fick en tidig julklapp av farmor och farfar en snow racer. Farmor var här och lämnade den efter hon hade varit hos frissan. Så i morgon ska Morgan inviga den ska bli kul, han har sett att de stora grabbarna har sådana och så kan man själv få åka :).

♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0