lill killen sjuk. :(

Ha en fortsatt trevlig helg.
Morgan har precis vaknat han har feber och hostar jättemycket, Han har sovit i 3 timmar. Han mår värkligen inte bra. Det började smått julaftons morgon han kunde knappt prata, men under dagen blev det lite bättre, men han kunde inte äta farmors goda köttbullar, som han älskar och sedan på kvällen var det som på morgonen igen och  feber på det.

Juldagen hos farmor och farfar (dansk julfrukost) Morgan säger att han har fortfarande har ont i halsen lite senare på kvällen och han börjar bli väldigt het och bara låg på soffan på ovanvåningen, som tur är hade vi alvedon med oss. Han fick i sig den och cirka efter 30 min piggnade han till lite men han var fortfarande simmig i ögonen och feberrosiga kinder, komm ner till mig och satt i mitt knä sn stund och jag kände värmen. Han fick inte ro till och somna för än bå bilfärden hem. Kläde av sig och somnade om.
Vaknade på natten och kom in till oss han var stekhet och så fick han alvedon igen.
I dag på morgonen så hade han fortfarande roslande hosta och feber.
Så jag ringde mamma och sa att vi inte kunde komma i dag (skulle har varit hemma hos dem och firat lite jul), men vi får ta det efter nyårshelgen.
Om det inte lägger sig så får vi åka till doktorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0