♥♥♥

Idag när jag kom hem från jobbet stod det en bukett med rosa och lila blommor på bordet och maten var klar.
inte illa det inte..underbara killar jag har.

I helgen var vi runt och tittade på barnvagn, vi hittade en till slut på barnens hus, det blev en svart baby travel/ milano. Den är hur smidig som helst och lätt att styra. Den är väldigt lätt att byta från ligg-och sittdel.
Vi ska hämta vagnen när myran har kommit och då ska jag välja skötväskan och ett paraply.

(sittdelen)  (liggdelen)

När jag sist skrev så skulle jag till BM och det gick bra hon lyssnade på ♥ ljudet 141 och mätte magen 25cm (v 26)
men det sorgliga var att min BM ska sluta så jag ska få en ny BM som jag ska träffa nu på måndag.
Jag ska göra glukosbelastning (sockerlösning), jag ska ha med mig 1 kg citroner :) Skämt & sidor en citron har jag med mig, det smakar lite bättre då. Sedan ska jag sitta där i 2 timmar och då ska jag ha med mig en bok att fördriva tiden med. Man ska inte äta eller drika något före inte äns ett tuggummi eller läkerol, men det kommer att gå bra har gjort det 2 ggr tidigare.

I två dagar har magen varit lika hård som en sten och så spänner det runt magen och ner. Det är sammandragningar?? har haft det tidigare men inte lika mycket som nu.
Jag bär en "gördel" känns lite bättre med den på.

Nu har jag inget mer att skriva om.


Kram


Kommentarer
Postat av: Agge

Halloj!



Du, jag har ett sånt bälte. (foglossningsbälte)

Jag tänkte sälja det, använt pyttelite & aldrig ens tvättat, jag lär ju inte behöva det mer.



KRAM

2010-04-29 @ 08:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0