badhuset.

Nu har man också börjat och blogga.

Så....Idag har jag och Lillemannen "min Loppa" Morgan varit på badhuset för första gången och badat och haft en härlig och skön förmiddag. Morgan var lite feg i början men efter si sådär någon minut, när jag hade hoppat i vattnet vågade han sätta sig vid basäng kanten och plaska med fötterna och han sa; mamma detta var roligt och plums så var han i vattnet, på med flytringen och så försökte han ta sig fram i basängen. Väldigt roligt att se hans min. Om han inte hade haft öron så hade smilet gått runt om. Vilken lycka.
Efter ett litet tag så flöt han bara runt och mös och njöt,  sedan simmade han (hundsim).hihi
Morgan; mamma jag kan simma :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0