ifarten...

Hej!!!

Idag har man arbetat halva dagen, gör detta varanan tisdag, väldigt skönt.
Hämtade Morgan på förskolan och köpte lite fika med oss hem och sen hade vi kanelbullar kvar sedan sist vi bakade, vi ska ha myspys tyckte både Morgan och jag.
När vi kom hem sov Morgan och medans han sov röjde jag undan lite grann. Morgan vaknade så fikade vi.

När Mats kom hem så åkte vi och handlade och sedan stack jag och träna, Mats lagade kvällsmat.

När jag kom hem från träningen fick jag nog....Morgan är så långhårig, så jag tog saxen och började klippa.
Fin blev han, tyckte Morgan själv och Mats tyckte också att det var fint. Det är andra gången jag klipper honom, första gången jag klippte honom, då sparade jag alla hans lockiga tussar och jag har sparat dem i hans lilla bok.
Andra gången var vi hos frissan och det gick jättebra då, men jag fick nog trots allt och han själv med förästen, Morgan tyckte det var jobbigt med luggen över ögonen.
Sedan tog jag själv en dusch och nu skriver jag här.
Snart börjar Desperate Houswives, går inte och missa den..Det är Tisdagskvällen.

..Finisen..

nyklippt och fin.

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Edita, va kuul att du börjat blogga!

Ska bli roligt att följa dig och din familj, tiden går så snabbt och det känns som det var alldeles för länge sen vi sågs tyvärr..men nu får man en liten inblick iallafall :-)Jag säger då det, Morgan är otroligt fin kille, och så stor han hunnit bli! Wow!

Kram

2009-11-05 @ 08:13:11
URL: http://neahsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0