Helgen..

Fredags var vi på lussetåg på Morgans dagis. Morgan var pepparkaksgubbe han sjöng inte så mycket för att han var ganska trött, både jag och Morgan har varit jätteförkylda och har haft feber.
Men när han fick syn på mig bland föräldrarmassan sa han till sin pedagog att där är min mamma och vinkade hej vilt till mig ♥ min kära lille kille. Men innan lussefirandet så var vi en stund hos farmor, vi hade köpt med oss fika.

Sedan var det Idol för hela slanten....Idol finalen fick man inte missa Morgan somnade ville så gärna se idolerna på tv men som sagt så somnade han efter tio min på soffan.

Jag tyckte att rätt person vann (Erik) han var en idol från början till slut. Stort grattis till Erik.

Lördagen var Micke och Lizette här vi lagade mat och tittade på film och hade lördagsmys.

Idag har jag och Morgan bakat lussekatter och lusseigelkottar (enligt Morgan),jag hade hittat ett nytt recept och var tvungen till och prova och de blev jättegoda, man är lite si och så när det gäller nya bakrecept och man gör oftast på sitt gammla vanliga recept.
Som sagt de blev jättegoda mamma berömde dem, japp fick besök av mamma och pappa idag :)
Morgan bara älskar sin morfar, de busade och busade och kramades..Härligt.

Imorgon ska jag till doktorn är lite nervös..
och se så allt är ok..hihihi



Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej, vad skojsigt att hitta din blogg :)

de ska jag läsa så ofta jag kommer ihåg det :)

2009-12-14 @ 23:24:05
URL: http://thebillyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0